Doprava zdarma
Malotraktor VARI IV Global (motor HONDA GCV200) Zvětšit

Malotraktor VARI IV Global (motor HONDA GCV200)

58 450 Kč s DPH
48 305,79 Kč bez DPH

Super servis 120 hodin

Stavebnicový malotraktor VARI IV GLOBAL s motorem HONDA GCV200 je spolehlivý pomocník pro zahrádkáře a farmáře hlavně při obdělávání půdy a přepravu nákladu.
Malotraktor VARI GLOBAL se skládá s těchto komponentů:
        Pohonná jednotka PJGCVX200
        Skříň převodová DSK-317.1/S
        Tažná náprava TN-GLOBAL
        Závěs Z-01
        Opěrná noha ON-01
Srdcem je pohonná jednotka s motorem HONDA GCV200 nové generace a s vodicími rukojeťmi, které jsou odpružené, tudíž obsluha cítí minimální vibrace do rukou. Jsou stavitelné výškově i stranově z místa obsluhy a najdeme na nich bezpečnostní vypínač zapalování, který v případě nehody či pádu obsluhy automaticky zastaví stroj.
Pojezd malotraktoru obstarává převodová skříň DSK-317.1/S s dlouhou osou a tažnou nápravou TN-GLOBAL. Převod pohonu mezi motorem a převodovou skříní zajišťuje tříčelisťová odstředivá spojka s keramickým obložením, která se automaticky sepne vždy při přidání plynu na vodicích rukojetích. Malotraktor VARI GLOBAL má tři rychlosti vpřed, neutrál a jednu rychlost vzad, řazení se provádí vždy za klidu stroje řadicí pákou. Tažná náprava TN-GLOBAL má dvanáctipalcová foukaná kola s traktorovým vzorem a vnější závaží kol. Rozchod kol je 610 mm. Kola jsou vybavena uzávěrkami nahrazující činnost diferenciálu se třemi polohami.
K malotraktoru VARI IV GLOBAL lze pomocí závěsného zařízení BZN-002 a nastavovacícho tělesa NT-3 připojit širokou škálu příslušenství pro obdělávání půdy, odhrnování sněhu, práci se dřevem a také vyklápěcí přívěs pro převážení nákladu.
Potřebujete stroj pro přepravu nákladu? Pořiďte si rovnou malotraktor VARI IV GLOBAL s přívěsem s motorem HONDA GCV200

VÝHODY
        nízkonákladový pomocník při odvozu nákladu a obdělávání pozemku
        čtyřtaktní motor GCV200 nové generace, který splňuje emisní normu EURO V
        třírychlostní převodovka se zpátečkou se šnekovým převodem a bronzovým šnekovým kolem
        řazení rychlostí řadicí pákou
        snadná výměna kol tažné nápravy za kypřicí ústrojí