Doprava

Zásilka

Pokud je součástí zásilky záruční list, tak vám jej rádi potvrdíme po zaslání poštou. Pokud záruční list u zboží není, jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura. Fakturu (daňový doklad) zasíláme automaticky.

Při převzetí zboží prosím zkontrolujte, zda je výrobek nepoškozený, v případě jakéholiv poškození sepiště protokol o škodě s doručovatelem a nahlaste nám je mailem na info@levnesekacky.cz

Způsob doručení:

  • Osobní vyzvednutí na provozovně: Kubelkova 1789 Česká Třebová, platba pouze v hotovosti, při nevyzvednutí do 7 dnů od vyzvání, je objednávka stornována.
  • Bonusy, jako oleje zdarma se při osobním odběru nebo slevě 7% nedávají.
  • PPL pouze do délky 150cm, GEIS do délky 200cm a pravidelných tvarů, (vyhrazujeme si právo změny dopravce v případě nesplnění některých přepravních podmínek).
  • TOPTRANS - paletová přeprava, případně nad 50 kg
  • ceník platí pro ČR, objednávky pro Slovenko prosím vytvořte na www.lacnekosacky.sk

Ceny doručení ČR

Dopravce Váha od - do a jiné specifikace Cena s DPH
DPD 0 - 14 kg 130 Kč
DPD 14 - 31,5 kg 160 Kč
GLS 0 - 14 kg 130 Kč
GLS 14 - 30 kg 160 Kč
GLS 30 - 40 kg 240 Kč
PPL 0 - 5 kg 150 Kč
Zásilkovna 0 - 5 kg max. délka do 70 cm 99 Kč
Zásilkovna na adresu 0 - 5 kg max. délka do 70 cm 120 Kč
TOPTRANS 0 - 6 kg    (nadrozměrné, případně nevhodné pro balíkovou dpravu) 200 Kč
TOPTRANS 6 - 50 kg 350 Kč
TOPTRANS 50 - 75 kg 480 Kč
TOPTRANS 75 - 100 kg 528 Kč
TOPTRANS 100 - 150 kg 721 Kč
TOPTRANS 150 - 200 kg 1 210 Kč

Platba a dobírka

Při platbě na dobírku účtujeme +40,-Kš s DPH k uvedeným cenám v tabulce.

Platba předem i přes QR code zdarma. Číslo účtu: 2801111922/2010  VS je č. objednávky.

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis telefonicky, nebo mailem.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození - abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.
  • Přepravce nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky. V mailu oznamujícím expedici vaší objednávky posíláme číslo zásilky, můžete sledovat její cestu on-line.
  • Zásilka se ztratila u přepravce - stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, objednáme pro vás nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení.