Doprava

Zásilka

Pokud je součástí zásilky záruční list, tak vám jej rádi potvrdíme po zaslání poštou. Pokud záruční list u zboží není, jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura. Fakturu (daňový doklad) zasíláme automaticky.

Při převzetí zboží prosím zkontrolujte, zda je výrobek nepoškozený, v případě jakéholiv poškození sepiště protokol o škodě s doručovatelem a nahlaste nám je na tel. 777969603

Způsob doručení:

  • Osobní vyzvednutí na provozovně: Ústecká 463 Česká Třebová (poplatek 100,- se nevztahuje na produkty s dopravou zdarma a náhradní díly), při nevyzvednutí do 7 dnů od vyzvání, je objednávka stornována.
  • Bonusy, jako oleje zdarma se při osobním odběru nebo slevě 7% nedávají.
  • PPL pouze do délky 150cm, GEIS do délky 200cm a pravidelných tvarů, (vyhrazujeme si právo změny dopravce v případě nesplnění některých přepravních podmínek).
  • TOPTRANS - paletová přeprava, případně nad 50 kg
  • ceník platí pro ČR, objednávky pro Slovenko prosím vytvořte na www.lacnekosacky.sk

Ceny doručení ČR

Dopravce Váha od - do a jiné specifikace Cena Kč s DPH
GEIS 0,1-14 kg 120 Kč
GEIS 14-50 kg 150 Kč
PPL 0,1-5 kg 135 Kč
 Zásilkovna 0 - 5 kg 100 Kč
 GEIS POINT 0 - 14 kg   (max. 80x60x42 cm) 110 Kč
TOPTRANS 0 - 6 kg 200 Kč
TOPTRANS 50 - 75 kg 444 Kč
TOPTRANS 75 - 100 kg 528 Kč
TOPTRANS 100 - 150 kg 721 Kč
TOPTRANS 150 - 200 kg 1 210 Kč

Platba a dobírka

Při platbě na dobírku účtujeme +40,-Kš s DPH k uvedeným cenám v tabulce, (objednané zboží musí být v hodnotě nad 199,-) - momentálně lze platit pouze prostřednictvím platební karty !

V nastalej situaci není možno platiť dobirku pri paletové dopravě.

Platba předem zdarma. Číslo účtu: 2801111922/2010 VS je č. objednávky (do zprávy pro příjemce uveďte název zboží a Vaše jméno, děkujeme).

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis telefonicky, nebo pomocí kontaktního formuláře.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození - abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.
  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky. Na požádání Vám zašleme č. zásilky, tu pak můžete sledovat on-line.
  • Zásilka se ztratila u přepravce - stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, objednáme pro vás nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení.

Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.